Projekt obejmuje następujące formy wsparcia:

  • zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji;
  • zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych;
  • zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy;
  • zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej;
  • zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy;
  • specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych;
  • zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnianiem nauk matematyczno – przyrodniczych;
  • zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie/ teatralnie/ muzycznie/ plastycznie/ językowo.
Uczniowie i uczennice będą mogli uczestniczyć w jednej lub kilku rodzajach form wsparcia.